Vėliavos yra keliamos dėl skirtingų priežasčių. Jei valstybinėms institucijoms vėliavavas kelti yra privalu (tai reikalaujama pagal Lietuvos Respublikos įstatymus), o privačių valdų savininkai stato vėliavų stiebus ir kelia vėliavas dažniausiai dėl estetinių sumetimų, tai įmonių vadovai tą daro visų pirma dėl praktinių priežasčių. Verslininkai puikiai supranta reklamos ir įvaizdžio naudą.
Šiais laikais jau reti tokie atvejai, kuomet prie įmonės pastato fasado yra montuojami vėliavų kotų laikikliai ir juose įstatomi vėliavų kotai su vėliavomis. Toks ar panašus sprendimas pasirenkamas nebent tais atvejais, kuomet nėra galimybių šalia pastatyti vėliavų stiebus (pvz. siauroje senamiesčio gatvelėje). Tačiau jei aplink pastatą yra teritorijoja, kur gali būti montuojami vėliavų stiebai, dažniausiai toks variantas ir pasirenkamas. Vienos įmonės siekia pasitatyti kuo aukštesnius stiebus, kad vėliava būtų matoma kaip galima didesniu atstumu. Tai itin aktualu degalinėms, kad vairuotojai jas pastebėtų iš toli ir nepravažiuotų. Kitos įmonės siekia plazdančiomis vėliavomis atkreipti praeivių dėmesį į kokį nors pranešimą ar prekinį ženklą. Trečios įmonės vėliavas naudoja kaip įvaizdžio formavimo priemonę.
Reklamos specialistai patvirtins, jog judanti reklama visuomet labiau atkreipia dėmesį negu statiška. O jei ta reklama dar ir šviečianti (ar apšviesta), tuomet jos poveikis neišnyksta ir tamsiu paros metu. Vėliavos neabejotinai yra judanti reklama. Ji taip pat gali būti ir apšviesta. Tą verslininkai suprata ir jie buvo pirmieji, kuriems vėliava tapo kasdienio naudojimo dalykas.